Înscrieri examen JLPT – Nihongo Nōryoku Shiken 2017

poster_2017B jpg

 

Anul acesta, examenul de atestare a cunoștințelor de limba japoneză (Nihongo Nōryoku Shiken) va avea loc pe data de 3 decembrie. Înscrierile se vor efectua în perioada luni 4 septembrie – vineri 6 octombrie 2017. Biroul de înscrieri va funcționa în această perioadă la Universitatea Româno-Americană, sala 322 (et. 3, Centrul de Studii Româno-Japoneze „Angela Hondru”).

Dacă există persoane cu dizabilități care doresc să participe la Nihongo Nōryoku Shiken și care solicită aranjamente speciale pentru susținerea examenului, vă rugăm să aveți în vedere faptul că în acest caz trebuie să ne contactați prin email (apjromania@gmail.com) până cel mai târziu pe data de 6 octombrie.

Nihongo Nōryoku Shiken este administrat în România de către Asociaţia Profesorilor de Limba Japoneză din România – APJR, în colaborare cu Japan Foundation. Prin urmare, toată organizarea examenului (inclusiv înscrierile) va fi gestionată de către APJR. Având în vedere faptul că Ambasada Japoniei nu mai gestionează acest examen, vă rugăm să nu sunaţi şi să nu scrieţi la Ambasadă pentru detalii.

Taxele de înscriere pentru cele 5 niveluri sunt următoarele:

  • N1: 100 lei
  • N2: 100 lei
  • N3: 70 lei
  • N4: 70 lei
  • N5: 70 lei

—————————————————————

Modalităţi de înscriere

Înscrierea se poate face în două moduri: direct (la biroul de înscrieri) sau prin poştă. NU SE ACCEPTĂ ÎNSCRIERI PRIN E-MAIL!

Primul pas pentru înscriere, indiferent de modalitatea aleasă, este achitarea taxei de înscriere la examen în funcţie de nivelul la care doriți să vă înscrieți. Achitarea acestei taxe se poate face NUMAI prin bancă, în contul următor:

Titular: Asociaţia Profesorilor de Limba Japoneză din România

Cont IBAN: RO04INGB0000999906191573

Deschis la: ING Bank, Sucursala Gara de Nord, Bucureşti

Plata se poate face în numerar la orice ghişeu ING din România sau prin transfer bancar în contul de mai sus, dintr-un cont deschis la oricare altă bancă, însă noi vă rugăm, în măsura posibilităților, să faceți plata prin TRANSFER BANCAR și nu cash la ghișeu, deoarece în cazul depunerilor în numerar la ghișeu ni se percepe ulterior nouă un comision de 15 lei pentru fiecare depunere primită.

  • menţionaţi pe formularul de depunere „Înscriere JLPT pentru (numele candidatului)” şi aveţi grijă să păstraţi copia după Foaia de vărsământ pe care o primiţi de la bancă, deoarece aceasta reprezintă dovada efectuării plăţii şi serveşte drept chitanţă.
  • ATENȚIE!!! pe formularul de la bancă trebuie să apară obligatoriu numele candidatului; prin urmare, dacă, de exemplu, o persoană face depuneri pentru mai mulţi candidaţi, va trebui să completeze câte un formular cu numele fiecăruia. Depunerea poate fi făcută de către părinţi pentru copii sau de către profesori pentru elevi etc., dar pe formular trebuie să apară OBLIGATORIU numele candidatului/ei care se va prezenta efectiv la examen. Vă rugăm să atrageţi atenția funcționarilor de la bancă să completeze corect și complet numele candidatului!
  • În cazul plății prin transfer bancar, ca dovadă a plății puteți face un print screen al tranzacției sau puteți cere un extras de cont etc., pe care apoi îl veți printa și atașa documentelor pentru înscriere.

După achitarea taxei de examen, aveţi următoarele două opţiuni:

  1. Înscriere directă

Înscrierile se pot face direct, la Biroul Nōryoku Shiken – sala 322 din cadrul Universității Româno-Americane (Bd. Expoziției nr. 1B Sector 1, București (zona Piața Presei Libere)

În perioada de înscrieri, Biroul va funcţiona STRICT după următorul program:

 Săptămâna 1

4 septembrie (luni): 13.00 – 16.00

6 septembrie (miercuri): 15.00 – 18.00

Săptămâna 2

11 septembrie (luni): 15.00 – 18.00

12 septembrie (marți): 9.00 – 12.00

14 septembrie (joi): 16:00 – 20:00

Săptămâna 3

19 septembrie (marți): 8.00 – 12.00

20 septembrie (miercuri): 16.00 – 19.00

22 septembrie (vineri): 9.00 – 12.00

Săptămâna 4

26 septembrie (marți): 08.00 – 12.00

27 septembrie (miercuri): 15:00 – 18:00

29 septembrie (vineri): 9.00 – 12.00

Săptămâna 5

2 octombrie  (luni): 16.00 – 19.00

5 octombrie (joi): 9:00-12:00

6 octombrie (vineri): 16:00-20.00

Documente necesare la înscriere:

–    o copie după documentul de la bancă prin care se face dovada achitării taxei

–    2 fotografii (3cm x 3cm sau 3 cm x 4 cm). Vă rugăm insistent ca fotografiile să aibă dimensiunea cerută, să fie amândouă identice  și să vă scrieți numele pe spatele fiecăreia.

La Birou, candidații vor primi formularul de înscriere pentru a-l completa pe loc, precum şi broşura cu explicaţii despre desfăşurarea examenului.

Un candidat poate fi înscris şi de către o altă persoană (ex.: coleg / profesor / părinte), dar cel care face înscrierea trebuie să aibă grijă la acurateţea datelor trecute în formular.

Atenţie:

  • biroul va funcţiona numai în timpul perioadei de înscriere (4 septembrie – 6 octombrie 2017) şi numai în intervalele orare precizate mai sus. În timpul programului, la birou se va afla un responsabil care va oferi detalii despre completarea formularului şi despre desfăşurarea examenului.
  • înscrierea se poate face numai DUPĂ achitarea taxei; dacă nu există dovada efectuării plăţii, responsabilul nu va înmâna formularul de înscriere şi nu va înscrie candidatul.

—————————————————————

  1. Înscriere prin poştă

Modalitatea de înscriere prin poştă se adresează în primul rând candidaţilor din provincie şi constă în următorii paşi:

  • pasul 1:  descărcaţi de aici: formularul de înscriere: application_form_2017B și broșura cu explicații: test_guide_2017B
  • pasul 2:  printaţi formularul de înscriere (application form), numai faţă (6 pagini). NU printaţi faţă-verso!
  • pasul 3:  completaţi cu atenţie Formularul de înscriere, urmărind modelul de completare din broşură. Trebuie completate rubricile de la paginile 1-5. Pagina 6 nu se completează, ea fiind rezervată pentru organizatori. Scrieţi cu pix albastru. Formularele completate cu creionul vor fi refuzate, pentru că nu respectă indicaţiile din broşură.

ATENȚIE:

  1. Începând cu anul 2012, rezultatele la test se pot verifica și online. Pentru aceasta, formularele de înscriere conțin o rubrică ce nu apărea în formularele de dinainte de 2012 (rubrica 6: 8-digit password for Online Score Display), unde trebuie introdusă o parolă ce va fi folosită pentru accesarea rezultatului. Parola trebuie să fie compusă NUMAI DIN CIFRE și trebuie să conțină obligatoriu 8 cifre.
  2. Vă rugăm insistent să nu folosiți diacritice la completarea formularului și să scrieți literele după modelul din broșura cu explicații (paginile 21-23)!
  • pasul 4:   lipiţi cele 2 fotografii pe spaţiile speciale de pe paginile 4 şi 5 din formular (Test Voucher (Copy) şi Test Voucher)
  • pasul 5: introduceţi într-un plic Formularul de înscriere(cu tot cu ultima pagină, a șasea) ŞI copia după documentul care dovedeşte achitarea taxei.
  • pasul 6: trimiteţi plicul prin poştă adresat Asociaţiei Profesorilor de Limba Japoneză din România, la Oficiul Poștal 2 – Căsuța Poștală 7 (OP 2 – CP 7), București. MARE ATENŢIE, CURIERII NU LIVREAZĂ LA CĂSUŢE POŞTALE!!! NU TRIMITEŢI PRIN CURIER. Trimiteţi din timp prin Poşta Română, nu lăsaţi pe ultimul moment.
  • Plicul trebuie să ajungă până cel târziu pe 6 octombrie(ultima zi de înscrieri). Nu vor fi acceptate plicurile care ajung după această dată!

—————————————————————

Indiferent de modalitatea de înscriere, după procesarea tuturor înscrierilor candidații vor intra în posesia unui voucher care atestă înscrierea la examen şi pe care trebuie să îl aibă asupra lor în ziua examenului. Alături de voucher candidații vor primi și o copie a formularului de înscriere. Acestea vor cuprinde indicaţii despre locul de desfăşurare a examenului și parola pentru accesarea rezultatului. Modalitățile de a intra în posesia voucher-ului sunt următoarele:

–     voucher-ul se va putea ridica personal de la Biroul JLPT conform unui program care se va afișa după încheierea perioadei de înscriere

–     pentru candidații din provincie înscriși ca participant individual se va amenaja un birou la universitatea unde va avea loc examenul și aceștia își vor putea ridica voucher-ul în dimineaţa examenului.

—————————————————————

Precizări finale

  1. Pentru detalii cu privire la modalitatea de înscriere sau desfăşurarea examenului, puteţi scrie pe adresa de mail apjromania@gmail.com sau puteţi suna la numărul de telefon 0745.740.321 (Orange) în perioada 4 septembrie – 6 octombrie 2017.
  2. În cazul înscrierilor prin poştă, pot fi incluse documentele mai multor candidaţi într-un singur plic. ATENȚIE! Dacă optați pentru această modalitate, este obligatoriu ca în plic să introduceți și o listă cu numele candidaților ale căror formulare se găsesc în plic. Vă rugăm să trimiteți această listă și prin email pe adresa apjromania@gmail.com.
  3. Înscrierea la examen presupune implicit respectarea tuturor regulilor care țin de desfășurarea acestuia. Vă rugăm insistent să urmați indicațiile primite de la responsabilii cu desfășurarea examenului, atât la înscriere cât și în ziua examenului.
  4. Mai multe informaţii despre Nōryoku Shiken se găsesc pe site-ul oficial al examenului. Pe site se găsesc şi câteva exemple de subiecte posibile.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: